Nondeju, vlucht gecancelled... - Reisverslag uit Ukunda, Kenia van Marieke Oorschot - WaarBenJij.nu Nondeju, vlucht gecancelled... - Reisverslag uit Ukunda, Kenia van Marieke Oorschot - WaarBenJij.nu

Nondeju, vlucht gecancelled...

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

07 Oktober 2012 | Kenia, Ukunda

Ja, en toen gingen we richting vliegveld om half 3 's nachts. De reis ging goed, tot we bij het vliegveld van Mombasa aankwamen... Daar zagen we dat de vlucht naar Nairobi gecancelled was! En dat houdt in dat ik nu nog 5 uur moet wachten voor de volgende vlucht naar Nairobi. Daar aangekomen krijgen we een hotelkamer en moeten we wachten tot 6 uur zondagavond. Dan gaan we richting vliegveld en hebben we de vlucht van 8 uur zondagavond. En dus komen we nu, als alles verder volgens plan gaat, om 6 uur maandagochtend aan op Schiphol.

Dus, ik klaag niet, maar leuk is het niet! Collega's, jullie zien mij maandagmiddag wel even verschijnen! (het directieberaad sla ik dus over haha.).

Groetjes vanaf het vliegveld in Mombasa!

• 07 Oktober 2012 - 04:48

Candide:

Wat eerrrrrruuuggggg.....

• 07 Oktober 2012 - 04:55

Marieke Van Oorschot:

Klopt, heel erg. Gelukkig is het gezelschap goed...

• 07 Oktober 2012 - 08:02

Jeannette:

Lubbie...wat gruwelijk...sjeeeeeeemig!! Balen zeg. Hey ik denk aan je, hoop dat de tijd beetje snel verstrijkt..