Nog één dag.. - Reisverslag uit Breezand, Nederland van Marieke Oorschot - WaarBenJij.nu Nog één dag.. - Reisverslag uit Breezand, Nederland van Marieke Oorschot - WaarBenJij.nu

Nog één dag..

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

26 September 2012 | Nederland, Breezand

Nog één dag werken en dan is het zover: op naar Kenia. De koffer is meer dan vol, er komt elke keer toch nog meer bij. Vandaag de laatste zaken afronden op school en de belangrijke dingen overdragen.
Ik heb geen idee hoe de toestand in Kenia is met betrekking tot de staking in het onderwijs. Misschien weten de collega's morgen iets meer en anders horen we het morgenavond/morgennacht wanneer we aankomen in het hotel. Gelukkig hebben we minder tijd te overbruggen in Nairobi en evrtrekken we ruim een uur eerder naar Mombassa. Is toch prettig om niet midden in de nacht aan te komen in het hotel. Nu zullen we er denk ik, als alles goed verloopt en we een snelle overtocht met de pont hebben, rond een uurtje of 1 's nachts zijn.'
Ik ga er volledig van uit dat de internetverbinding net zo goed is als vorig jaar, dus mijn volgende verslag is vanuit Kenia!

• 27 September 2012 - 09:52

Tamara:

Hoi Marieke,
    Hoop op een vlotte reis en weinig stakende leraren! Of anders: veel plezier met plan c!
    Ik zie uit naar je volgende verhalen!

Tamara